SALG - 30 % - 50 % PÅ UTVALGTE STYLES
Handlekurv 0

Retur & reklamasjon

AVBESTILLING / RETUR

Vi håper selvsagt at du blir fornøyd med varene du har kjøpt hos Zuzanna G, men skulle du likevel ønske å returnere varen(e) til oss, gleder angrerettloven. Vennligst ta kontakt med oss først på zuzannag@me.com, så vi vet det er varer på vei til oss.

Dersom du ønsker å avbestille varene tar du snarest kontakt med oss. Om varene er sendt må angrefristen benyttes, hvis ikke kansellerer vi ordren og gir deg pengene tilbake. Ifølge angrerettloven gjelder angrefristen fra den dagen kjøperen mottok varen og 14 dager fremover. Dersom du vil angre på kjøpet skal varen(e) returneres ubrukt, med lappene på og i eventuell original emballasje. Returportoen må betales av kunden, og det er ditt ansvar at vi mottar pakken. Vi anbefaler derfor at du sender pakken med sporing. Dersom varen blir borte på vei til oss, og du har benyttet annen returmetode en forklart ovenfor, står du selv ansvarlig for den tapte varen. Du vil da ikke få tilbakebetalt pengene for varene..

Du kan også levere varene tilbake i butikken vår på Gruneløkka. Du velger selv om du vil ha pengene tilbake eller bytte i en ny vare. 

REKLAMASJON

Hvis du finner feil eller mangler ved varen du har fått tilsendt, ber vi deg sende en mail til zuzannag@me.com. I følge kjøpsloven, må du innen rimelig tid etter du oppdaget mangelen gi oss beskjed. Send oss derfor en mail med en kort beskrivelse av hva som er feil med varen. 

Skulle du ha andre spørsmål om retur og reklamasjon ber vi deg ta kontakt på zuzannag@me.com

TILBAKEBETALINGSPLIKT

Hvis dere benytter angreretten, forplikter vi oss til å betale tilbake deres betaling for vare senest 30 dager etter at vi har mottatt varen, eller hvis det gjelder en tjeneste senest 30 dager etter at vi har fått melding om at dere ønsker å benytte angreretten. Dere må selv betale eventuelle returkostnader for å sende tilbake varer. Se også Forbrukerrådets hjemmesider for mer informasjon om deres rettigheter.