Retur & reklamasjon
AVBESTILLING
Dersom du ønsker å avbestille varene, tar du snarest kontakt med oss. Om varene er sendt må angrefristen benyttes,og du må vente til du har mottatt våren, for så å sende dentilbake til oss. Om vi ennå ikke har sendt varene dine, kansellerer vi ordren og refunderer betalingen. Ifølge angrerettloven gjelder angrefristen fra den dagen kjøperen mottok varene og 14 dager fremover.
RETUR
Vi håper selvsagt at du blir fornøyd med varene du har kjøpt hos Zuzanna G, men skulle du likevel ønske å returnere varen(e) til oss, gleder angrerettloven.
Vennligst ta kontakt med oss først på hei@zuzannag.no , så vi vet det er varer på vei til oss. Vi vil da opprette en retur for deg, og sende deg en link til retur etikett du kan printe ut selv.
Dersom du vil angre på kjøpet skal varen(e) returneres ubrukt, med lappene på og i eventuell original emballasje. Returportoen må betales av kunden, og det er ditt ansvar at vi mottar pakken. Vi anbefaler derfor at du sender pakken med sporing, gjerne ved å bruke retur etiketten vi sender link til ved bestilling. Benyttes frakt etiketten fra oss, vil trekke 79.-kr i frakt. Du velger selv om du vil ha pengene tilbake eller bytte i en ny vare. Vi gir deg selvfølgelig gratis frakt om du ønsker å bytte i annen vare.
Du kan også levere varene tilbake i butikken vår på Gruneløkka. Du velger selv om du vil ha pengene tilbake eller bytte i en ny vare eller tilgodelapp.
Benytt angre rett skjema når du returnerer. Den finner du her :
REKLAMASJON
Hvis du finner feil eller mangler ved varen du har fått tilsendt, ber vi deg sende en mail til hei@zuzannag.no I følge kjøpsloven, må du innen rimelig tid etter du oppdaget mangelen gi oss beskjed. Send oss derfor en mail med en kort beskrivelse av hva som er feil med varen, gjerne med bilder.
Skulle du ha andre spørsmål om retur og reklamasjon ber vi deg ta kontakt på
TILBAKEBETALINGSPLIKT
Hvis dere benytter angreretten, forplikter vi oss til å betale tilbake deres betaling for vare senest 30 dager etter at vi har mottatt varen, eller hvis det gjelder en tjeneste senest 30 dager etter at vi har fått melding om at dere ønsker å benytte angreretten. Dere må selv betale eventuelle returkostnader for å sende tilbake varer. Se også Forbrukerrådets hjemmesider for mer informasjon om deres rettigheter.